Savjeti za bolji životni stil, formu i zdravlje

Danas kada većina ljudi živi užurbano i pod stresom, sve više postajemo svjesni koliko nam je zdravlje nezamjenjivo. Nažalost, sa stresom dolaze i mnoge bolesti, koje možemo spriječiti povedemo li računa o svom organizmu.

• Jedite puno voća i povrća

Redovnim unosom svježeg voća i povrća dobit ćete dostatne količine vitamina i minerala koje će ojačati vaš imunitet i vašem tijelu osigurati potrebnu energiju.

• Izbjegavajte stres

Kad god je to moguće, udaljite se od stresnih situacija. Stresa se možete riješiti i meditacijom koja će vam pomoći da svakodnevne prepreke savladavate što smirenije.

• Prestanite jesti slatkiše i grickalice

Ovo su samo prazne kalorije. Industrijske grickalice i slatkiši sadrže i prevelike količine aditiva te soli i šećera. Dokazano je da se energija dobivena iz ovakve hrane jako kratko zadržava u organizmu, pa ćete vrlo brzo postati umorni, tromi, a i gladni. Ako baš volite grickalice, napravite ukusni čips od brokule ili grickajte orahe, bademe i sušeno voće. Osim što su ukusne, ove su grickalice i zdrave.

• Počnite vježbati

Čak i najobičnije vježbe istezanja, joga za početnike ili lagana šetnja mogu vas vratiti u dobru formu. S vremenom ćete primijetiti kako zadatke obavljate puno lakše, a oni tjelesni izazovi koji su vam prije bili prezahtjevni uskoro će postati „mačji kašalj“. Tajna je u kontinuitetu, budite uporni.

• Ne preskačite obrokeBarbell_Group_Fitness_Class2

Čak i ako imate poneki kilogram viška, i preskakanje doručka ili večere vam se čini kao dobar način za skidanje kilograma, vjerujte da tome nije tako. Redovni obroci ključ su ubrzavanja metabolizma i bržeg sagorijevanja kalorija. Jedite količinski manje, ali jedite češće. Preporučuje se jesti tri glavna obroka i dva međuobroka na dan.

• Pijte dovoljno tekućine (preporučljivo vode ili biljnih čajeva)

Osim što pomaže pročistiti vaš organizam od toksina, voda će vam pomoći i da postanete vitkiji. Pijte 1-1,5 l vode na dan. Dehidrirani organizam je umoran.

• Jedite hranu bogatu bjelančevinama

Bjelančevine su najbolji izvor energije. Energija koju dobijemo iz bjelančevina sagorijeva se sporo pa dulje imamo osjećaj sitosti i puni smo elana. Najbolji izvori bjelančevina su: meso peradi, riba, mlijeko, jaja, orašasti plodovi i grahorice.