Kako započeti posao životnog stila

U današnje vrijeme ekonomija definitivno postaje digitalna. Ljudi se često pitaju što je to posao životnog stila i kako mogu zaraditi radeći ono što vole. Mnogi od poznatih uspješnih slučajeva ostavili su svoje korporativne poslove u uredima, te ih zamijenili poslom životnog stila. Sigurno su vam puno puta rekli kako ste odličan savjetodavac, da izvrsno pišete, da biste mogli Eskimu prodati led zbog vašeg poduzetničkog duha i slično. Iskoristite ono u čemu ste dobri.

Da biste se odlučili za ovakav korak, najprije razmislite o tome što želite stvoriti i koji bi posao dugoročno voljeli raditi. Neke od stvari koje ste su se našle na tom popisu sigurno bi se dale zajedno skombinirati u neki od poslova u kojem ćete uživati.

Kada ste došli do onoga za što ste najviše zainteresirani, obrazujte se o tome. Postoje mnoge besplatne e-knjige i webinari koji vam u tome mogu pomoći. Slijedite trag novca; upitajte se na što ljudi najviše troše novac i kako svojim sposobnostima možete powork-management-907669_960_720stići da i vi budete dio toga. Kada ste ovo iskristalizirali, vrijeme je za konkretno djelovanje.

Nije sve u novcu, zapitajte se i kome ćete svojim poslom pomoći. Započnite tako da radeći ono što volite pomognete jednoj osobi. Glas o vama pronijeti će se daleko. Za pokrenuti posao trebate i platformu, bilo da se radi o blogu, wlogu, web stranici(…) Ljudi vas trebaju upoznati i steći povjerenje u vas. Ne štedite trud i vrijeme kreirajući svoju platformu, isplatit će vam se.

Proširite glas o onome što radite. Postoje nebrojeni načini za privući promet na svoju stranicu, ali znajte da uspjeh neće doći preko noći i nemojte odustajati.

Prvo što trebate napraviti je kreirati sadržaj. Neka on bude unikatan, kvalitetan, zanimljiv i optimiziran za tražilice. Sadržaj stalno trebate obnavljati kako biste ostali relevantni među svojom publikom, ali i na tražilicama. Izgradite odnose s ljudima u vašoj branši komentirajući na njihovim blogovima i/ili specijaliziranim forumima i grupama.

Kada ste stekli određenu publiku i izradili e-mail bazu, vrijeme je da polako počnete nuditi svoje proizvode i usluge – Sretno!